divendres, 14 de setembre del 2012



Hola a tothom!


L' imaginaire i creador de  llibres artesans,  Ferràn Cerdans, em va convidar a formar
part del seu nou projecte-filigrana.
No m'ho vaig pensar dos cops! 

Si tot va bé, aconseguirem editar el recull de relats breus "Perdonin Que No Em Disculpi".  Una colla d'il.lustradors  de la comarca del Bages, i el mateix autor, en vestirem  les portades.


Per saber-ne més, us adjuto l'enllaç del projecte:

http://www.llibres-artesans.com/perdonin/gravat-susanna-ayala-llibre-contes-curts?nocache=1#comment-403





                                                                                                                                               foto: Ferràn Cerdans



Part de la meva intervenció al Verkami Perdonin que no em disculpi







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada